انتخاب جک پارکینگی مناسب برای درب، نیاز به مشاوره با کارشناسان در این ضمینه دارد تا از خسارات احتمالی و هزینه های اضافه و تلف شدن وقت دراثر انتخاب نارست جک پارکینگی جلوگیری شود.دانستن اطلاعاتی مانند وزن و طول هر لنگه از درب و میزان تردد روزانه کمک بسیار زیادی در انتخاب جک پارکینگی میکند.

جک های مختلفی از ایرانی،چینی و ایتالیایی گرفته تا آلمان و اسپانیا با قیمتها و مشخصات فنی مختلف در بازار وجود دارد که در ادامه چند مورد از این جکها معرفی میگردد.

جکهای پارکینگی سیماران که در دو مدل فراز 4S و 4P تولید میشود دارای کیفیت بالا و خدمات پس از فروش مناسبی هستند.محصولات سیماران سیستم کنترل کیفی خوبی در بین جکهای پارکینگی ایرانی دارد که باعث میشود هنگام نصب خرابی و مرجوعی دستگاه بسیار کم باشد.

جک فراز 4S کاملا ساخت شرکت سیماران و ایرانی میباشد و فراز 4P از بازویی های پروتکو ایتالیا و مدار فرمان ایرانی سیماران  استفاده میکند.از دیگر ویژگیهای محصولات سیماران خدمات در محل شرکت سیماران میباشد.پس میتوانید بدون نگرانی، خدمات و تعمیرات جک پارکینگی  را به تکنسین های شرکت سیماران بسپارید.

جک V2 مدل کالیپسو یکی از زیبا و کارامد ترین جک های پارکینگی بازار است که طراحی ایتالیا میباشد و سالهاست که در بازار ایران فعالیت میکند و شناخته شده میباشد.مدار فرمان V2 بسیار حرفه ای و دارای تنظیمات و امکانات زیادی میباشد.

فک 412 هم محصول شرکت FACC ایتالیاست و هیچ تردیدی در کیفیت و قدرت این برند قدیمی نمیباشد.
بعضی از قطعات این جک پارکینگی در بلغارستان و ایرلند ساخته میشود.

از ویژگیهای جک پارکینگی سوزوکی و میلان هم میتوان به قیمت پایین انها اشاره کرد و البته سطح کیفی انها هم متوسط است و مناسب تعداد تردد های کم میباشد.